Kia Cee’d a fost în Europa, pentru marca din Coreea de Sud, ce a fost roata pentru car. Când Kia şi Hyundai (mărci surori) şi-au dat seama că singura şansă de a ieşi în lumea bună este de a bate lumea bună cu propriile arme şi au început să dezvolte şi să producă modelele gamei în Europa, coreenii au mutat decisiv. Cee’d a fost, în 2006, modelul care a confirmat că se poate. Cee’d 2, care va veni anul ăsta la Salonul Auto de la Geneva şi a cărui primă fotografie ne este prezentată astăzi în premieră, ne arată că, dacă reuşeşti să construieşti pe bazele deja puse, poţi să dezvolţi o maşină care chiar arată bine. Cu faruri care seamănă mult cu cele ale noului Citroen C4 (nu mă leg de obicei de asemănări – în fond câte forme originale coerente, plăcute poţi să dezvolţi pentru un element precum blocurile optice? – dar cele flagrante în acelaşi segment mă omoară), dar cu o faţă care per total nu aduce cu nimic din segment, garantată de grila 100% Kia, noul Cee’d are şanse să se dea ca pâinea caldă dacă vine şi cu un preţ competitiv. Pentru că ăsta a fost atuul primei generaţii.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.