Este motto-ul Naționalei Braziliei. Echipa cu cele mai multe trofee din istoria Campionatelor Mondiale de Fotbal. Iar Nike, sponsoriul principal tradițional al brazilienilor, a făcut o tradiție din a imprima acest motto pe interiorul tricoului de joc al fotbaliștilor cariocas. De fapt, pe interiorul manșetelor verzi ale noilor tricouri prezentate ieri.
Îmi place noul Amarelinha al Braziliei. Numele de alint al tricoului naționalei. La fel cum îmi plac noile tricouri ale Franței după ce francezii au dat Adidas pe Nike. Designerii companiei americane reușesc să simplifice la maxim echipamentul de fotbal, determinând suprafețe simple, culori clare și linii plăcute. În plus, totul este inspirație. Forma en cœur a gulerului e inspirată de vechile tricouri ale Braziliei din anii ’50-’60. Fontul folosit la imprimarea numerelor este cel de pe bancnotele braziliene. Fontul folosit pentru imprimarea motto-ului este denumit Pichacao și face parte din cultura urbană a graffiti-ului brazilian.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.