E complicat să găseşti o piesă pe un spot publicitar care să se potrivească perfect cu produsul promovat. Se întâmplă des ca reclamele de la TV să îţi atragă atenţia prin muzică şi să vrei să afli cine e cel sau cea care cântă “piesa aia faină”, dar de foarte multe ori rămâi cu asta. Fără a reţine exact pentru ce produs sau chiar ce companie a produs respectivul spot. Aşa am descoperit-o, de exemplu, pe Ingrid Michaelson, pe care aş fi putut s-o descopăr anterior dacă aş fi urmărit Grey’s Anatomy.
În tot contextul ăsta, mi se pare ciudat de potrivită piesa din cel mai nou spot pentru Jeep Grand Cherokee în SUA. Cumva, într-un fel anume, probabil cu ajutorul unor oameni care se pricep cu adevărat la asta, agenţia care s-a ocupat de producţie a găsit ritmul, tonul şi notele care să rezoneze la fix cu produsul promovat. Der asemenea, tot într-un fel anume, ceva mă face să cred că a fost o decizie grea să laşi pe un spot o astfel de piesă, care separat de produs nu exprimă prea multă emoţie.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.