Am susţinut întotdeauna faptul că e potrivit, moral şi estetic, să promovezi exclusiv mărci de care te simţi legat dintr-un punct sau altul de vedere. Nu are legătură cu faptul că foloseşti sau nu produsul vreodată. Adică nu m-aş vedea pe mine promovând sârmă ghimpată sau tampoane, de exemplu. Nu l-aş vedea pe Nicolau promovând vreodată Pepsi (sic!) sau pe Arhi promovând turismul din Ardeal. Nu l-aş vedea pe Hagi promovând o companie care-ţi împrumută bani în stil cămătariat. Nu pot să mi-l imaginez pe Iftimoaie în reclame pentru balsam de rufe, aşa cum nu mi-l pot imagina pe Adrian Copilul Minune în reclame BMW. Normal, nu mi-o pot imagina pe Paula Seling, de exemplu, în reclame la seminţe de rapiţă. Iar vizualul să fie Paula cântând la un pian într-un câmp galben de rapiţă. Chiar nu.
Oh, wait.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.