De obicei, spoturile auto se evidenţiază mai ales prin umor sau prin subtilitatea mesajului. Biroul american al celor de la Kia a realizat însă, cu ocazia Super Bowl (vom vorbi mai multe despre asta pe Automarket într-un feature care va apărea marţi), un spot care abundă în efecte speciale. Chiar dacă unele scene sunt evident forţate, reclama rămâne una dintre cele mai îndrăzneţe realizate până astăzi în lumea auto. Până la urmă, dacă cei de la Hollywood pot, cei care mută de colo-colo rolele cu filmele de la Hollywood de ce să nu poată?
Chapeau, Kia!
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.