Puma are, începând cu aceasta iarnă, unul dintre departamentele de marketing preferate de mine. Nu vorbesc însă de designul, de filosofia sau de abordarea produselor mărcii, ci de modul în care oamenii de acolo au înțeles că, dacă nu sunt altfel, Adidas și Nike îi mănâncă de vii.
Cei de la Puma au renunțat la etichetele plicticoase, primele lucruri pe care le înlături de pe produsele pe care tocmai le-ai cumpărat, și m-au făcut nu să zâmbesc, ci să râd de-a binelea atunci când am citit cele câteva pagini ale “prezentării” complet neconvenționale pe care marca și-o face pe eticheta unei genți. Foarte fain și cu adevărat inteligent. Știu, veți spune că sunt o victimă a marketingului. Eu spun că vă doresc să aveți o companie cu un departament de marketing cel puțin la fel de deschis, care să vadă astfel potențialul unei părți ale produsului care de obicei este o corvoadă pentru producător.
Bine jucat, Puma!
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.