Un spot superb care nu e, de fapt, un spot

Ştiu, titlul sună ca dracu’. Dar cum altfel să caracterizezi acest spot de două minute creat de studioul Charlex în care totul pleacă de la şi se termină cu un Audi? Aveţi în faţă exemplul perfect al faptului că reclamele producătorilor pot fi depăşite cu puţină imaginaţie şi cu ajutorul unor excelenţe în domeniu.

À votre famille et à vos vaches, je dis bravo!

via

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.

5 Comentarii

  1. e faină ca idee și realizare, dar nu s-au inspirat un pic dintr-o reclamă mai veche de la Nissan, când SUV-ul se transforma în tot felul de animale? s-ar putea să mă înșel, nu prea urmăresc reclame..

    • Camil, ideile sunt complet diferite.

    • n-am spus că e aceeași idee, doar am amintit de ceva similarități de realizare tehnică

  2. Hehe, frumoasa realizare.
    Stiu niste rusi care au facut un spot aflat la 180 de grade fata de visele din clipul asta. Ruseste, realist-socialist asa:

    • Pf… Păcat de eforturi, de cadre, de filmări, de camere. Puteau să facă ceva diferit care să poată fi mestecat și de alte popoare. Da’ na, Rusia e mare, potențial de audiență ar avea :))

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.