Aceia dintre voi care cunoșteau mașinile și acum 10 ani își amintesc cu siguranță de Toyota Supra. Un model pe care l-am admirat cu toții pe abțibildurile gumelor Turbo sau, mai târziu, din The Fast and the Furious, Supra era un coupe sportiv compact și o versiune ceva mai dinamică a lui Toyota Celica, o altă mașină a japonezilor care a fascinat fanii modelelor sport ale vremii respective. Ei bine, chiar dacă în ultimii ani și-a dezvoltat o gamă care a pus accentul mai degrabă pe familie și a devenit un reper în domeniul mașinilor eco prin Prius și întreaga familie de monovolume sau mașini de oraș derivată din acest model hibrid, Toyota nu a uitat niciodată faptul că Supra are nevoie de un urmaș. Cred că acesta, chiar dacă nu mai vorbim de aceleași cifre radicale și de aceleași caracteristici dinamice ale modelului japonez, poate fi considerat – măcar estetic – un descendent de departe al fostului coupe japonez. Dezvoltat împreună cu Subaru, noul Toyota GT 86 – care are denumiri diferite în Japonia (Toyota 86) și în SUA (Scion FR-S) – vine cu un design care ne arată că Toyota nu s-a plafonat de tot în zona modestă a tabloului estetic. Motor de 2.0 litri și 200 de cai, dimensiuni ultracompacte. Promite mult, iar mie-mi place în draci. Mai multe informații găsiți aici.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.