1. Volkswagen îşi promovează modelul Passat în Bistriţa. Problema numărul 1: Volkswagen a lansat de ceva vreme noua generaţie a lui Passat pe piaţa din România, deci un ditai billboard-ul trecut de câteva luni nu-ţi face deloc cinste. Problema numărul doi: nu ştiu cât de perfect construiesc ei maşinile, dar ştiu că agenţia care a făcut bannerul ăsta are o problemă cu gradele de comparaţie ale unor adjective/adverbe.

2. Deşi H&M nu au venit încă în România, primul magazin urmând să fie deschis în cursul acestei primăveri, preţurile din magazinele maghiare sunt trecute deja şi în RON. Lucru care mi-a dovedit faptul că preţurile româneşti se vor situa la nivelul celor din Europa. Avantaj la primire pe eticheta cu preţuri în toate valutele…

3. Un deputat, senator sau ce-o fi omul ăsta a ţinut să ne ureze ani de pe muuuuulte panouri plasate în zone-cheie ale intersecţiilor din sectorul 2. Problema numărul 1: campania electorală s-a terminat demult. Sau nu a început încă, depinde cum priveşti. Problema numărul 2: când îţi faci campanie de genul ăsta, scrie-ţi naibii numele lizibil, că din semnătură nu se prinde nimeni cine eşti.

A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.