Băutorul de cafea din mine, delectat cu cei zero mililitri luaţi la bord în întreaga viaţă, stă şi se miră de faptul că Starbucks tocmai şi-a schimbat logo-ul cu unul în care nu mai apare nici denumirea companiei, nici produsul principal prin care aceasta s-a evidenţiat pe piaţă. Nu sunt specialist în branding, dar din experienţa mea în industria auto pot să vă spun că nu există niciun mare constructor auto care să-şi fi schimbat logo-ul până la punctul în care numele nu mai apare în acesta.
Şi, ca să revin la mine, non-băutorul de cafea din mine spune că cel mai bun produs al ălora de la Starbucks este, fără doar şi poate, Cheesecake-ul. Deci nu mă deranja deloc ca în noul logo să fi apărut Starbucks Cheesecake în loc de Starbucks Coffee.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.