Nu, nu mănânc bomboanele lor, dar consider că oamenii ăştia au cea mai nonconformistă promovare din lume. Tot ce comunică are o legătură exclusiv contextuală cu produsul, lucru care te face să te scarpini de multe ori în cap şi să îţi scuipi în sân după ce vezi o reclamă Skittles. Iar producţiile video par desprinse din teatrul absurd, cu toate avantajele care derivă din asta.
Ultima văzută este o producţie video interactivă. Nu exitaţi şi jucaţi-vă cu ce vă oferă Skittles în clipul de mai jos. Pentru a vedea cum se pot naşte senzaţii inedite dintr-un simplu joc inteligent. Good one!
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.