Între 2006 şi 2011 s-au întâmplat multe. 2006 pare foarte departe dacă ne gândim că smartfoanele aşa cum le cunoaştem acum existau doar în proiecte şi concepte la care lumea căsca gura, gripa aviară devenea cunoscută şi umplea programele televiziunilor din România, iar Muntenegru devenea stat independent, proclamându-şi independenţa şi desfiinţând Serbia şi Muntenegru. Poveşti care acum par vechi. Şi totuşi, tot în 2006 aveau loc Jocurile Olimpice de iarnă de la Torino, care nu par atât de îndepărtate în timp, Federer încă bătea tot la tenis iar Alonso cîştiga cu Renault al doilea titlu la piloţi în Formula 1.
Timpul este relativ pentru că depinde din ce unghi îl priveşti. Tot ce contează, însă, este să înţelegi că trebuie să evoluezi.
Felicitări celor de la Chevrolet. Nu doar pentru că o maşină luată peste picior de fiecare dată după 2006 din cauza rezultatului dezastruos a reuşit să devină lidera punctajelor EuroNCAP în segmentul subcompact (e adevărat, Chevrolet a schimbat complet platforma, iar vechile maşini coreene au dispărut complet din peisaj acum), ci mai ales pentru că Aveo a reuşit cea mai bună medie de punctaje pe categorii dintre toate cele 10 maşini testate la ultima sesiune de siguranţă EuroNCAP. Subilinez şi faptul că între testele EuroNCAP din 2006 şi cele din 2011 există diferenţe imense, cele de acum fiind mult mai complexe şi mai dure. Ne rămâne doar să sperăm că familia Dacia va evolua şi ea vizibil odată cu lansarea noii generaţii Logan. Pentru că încrederea se bazează pe evoluţie. Iar evoluţia nu e exclusiv stilistică.
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.