Când sunt invitat la un interviu, îmi place să cred că opiniile pe care le am despre un anumit subiect pot fi asimilate de cei care nu au ajuns la un nivel de experienţă ridicat pe aria mea de competenţă. De obicei, în interviuri vorbesc despre presa auto, despre maşini sau despre Automarket.ro. Nu e o excepţie nici ultimul interviu, pe care l-am acordat celor de la blogoree. Le va fi în mod sigur de ajutor celor care scriu sau se gândesc să scrie despre maşini. pe bloguri sau în publicaţiile de specialitate. Online sau print.
Deşi sunt mulţi jurnalişti auto în România, bloguri auto independente mai deloc. De ce? E obligatoriu să fii jurnalist auto ca să devii blogger auto?
Singurul lucru obligatoriu de care are nevoie un blogger auto este pasiunea pentru maşini. Nu este obligatoriu să fi fost înainte jurnalist (sau, de ce nu, să fii în continuare jurnalist), dar este absolut necesar să ai cunoştinţe solide din domeniul auto înainte de a te apuca să vorbeşti despre maşini. Faptul că îţi plac maşinile pur şi simplu fără să ştii exact pentru ce sunt cunostruite acestea sau că “miroşi” faptul că în industria auto sunt bani de promovare nu te recomandă ca pe un blogger ale cărui opinii pot fi considerate relevante. Cred că aici se încadrează foarte bine vorba aia cu “ai dreptul la o opinie, iar eu am dreptul să-ţi spun că opinia ta e proastă”.
continuarea e pe blogoree.ro
A jucat fotbal 12 ani doar pentru a avea pe ce să dea vina ulterior pentru că s-a îngrășat. Acum joacă tenis la nivelul tălpii de șlap. Mare fan al tuturor echipelor defuncte din România, deci mizați pe el pentru o analiză obiectivă, pentru că practic nu are ce să mai piardă. În cealaltă viață e jurnalist auto și-i stresează pe toți obligându-i să-și lege centurile de siguranță.